پکیج مستند سازی تصویری

در سیستم نوین آموزشی ما ، والدین، کودک و مربی(مرکز آموزشی) سه ضلع یک مثلث پرورشی، آموزشی هستند که با همکاری ، همدلی و ارتباط با یکدیگر پیشرفت کودک تضمین شده خواهد بود.
از این جهت در همان مرحله دوم ثبت نام، یک پروفایل در اپلیکیشن اختر برای کودک شما تشکیل می گردد و از طرف پشتیبانی سایت و اپلیکیشن ما به شما تحویل داده می شود.
این پروفایل را فقط شما و مربی فرزندتان، مشاور پژوهشکده و معاون آموزشی و مدیریت می بینند و در زمان هایی که ما کلاس آنلاین برای والدین و وبینارهایی داشته باشیم از طریق این اپلیکیشن می توانید در این وبینارها شرکت کنید.
این پروفایل در اپلیکیشن دقیقا مثل یک دفتر ارتباط بین خانه و مهد، یا یک دفتر ارزیابی رشد و پیشرفت کودک خواهد بود.
در این دفتر به صورت روزانه و هر روز، درمورد رفتارهای کودک در خانه و مهد و پیشرفت های او و همچنین مشکلات و چالش های احتمالی برای یکدیگر مینویسند تا به بهترین نتیجه و دستاورد در رشد و تعالی کودک دست پیدا کنند.

مربیان عزیز، تلاشگر و مهربان ما هر روز برای والدین عکس های فرزندانشان را می فرستند و گزارش می دهند که فرزندتان امروز چه کارهایی انجام داده و چه آموزشی دیده، چه تغذیه ای خورده و نوش جان کرده و چه چالش هایی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
این کار دقیقا مثل یک پکیج تصویری و مستندسازی جدید و جذاب از رشد و تحول کودکان شما در طول سال تحصیلی و پیشرفت های آموزشی و تربیتی و کلامی بیانی آنها می باشد.

علاوه بر این پرونده الکترونیکی پرورشی و اموزشی که در اپلیکیشن و در ابتدای سال و هنگام ثبت نام، برای هر کودک تشکیل داده میشود، به مرور زمان و توسط خود کودک، مربی و والدین تکمیل می گردد، یک پرونده تصویری و صوتی نیز از پیشرفت های گام به گام کودک در طول سال تهیه شده و این پکیج تصویری شامل اولین روزهای حضور کودک در مهدکودک و اولین آشنایی ها و تجربیات، طریقه حرف زدن و فیزیک بدنی و زبان بدن او، درک مطلب و آموخته ها و پیشرفت های ماه به ماه و فصل به فصل و عملکرد آموزشی او در کلاسهای مختلف، کشف و ضبط علایق و دلبستگی ها و استعدادهای ناب او میباشد.
در انتهای سال این فایل تصویری به همراه آموخته های او و پوشه و کتاب آموزشی دوران مهدکودک و بعنوان یک یادگار ارزشمند برای تمام عمر به والدین تقدیم خواهد شد.

با اینکه این کار مستلزم تلاش و تمرکز چند برابر پرسنل و مربیان پژوهشکده میباشد، اما چون نتیجه آن برای والدین فوق العاده لذت بخش بوده و یک کار ارزشمند و مفید است، ما این تلاش و زحمت مضاعف را با جان و دل میپذیریم…
مربیان وپرسنل پژوهشکده با استفاده از امکانات و وسایلی همچون دوربین فیلمبرداری و عکاسی و رایانه به ثبت و ضبط رفتار، گفتار،آموزشها و احساسات کودک بصورت مستند میپردازند …
مستند سازی درواقع یک گزارش تحقیقی ،آماری،واقعی و تاریخی از مراحل آموزش و رشد کودک است که ضمن آن که والدین را از مراحل رشد یک ساله کودک خود در مهدکودک آگاه میسازد به کودک نیز این پیام را میدهد که هر کار و حرف و حرکت او نزد دیگران بسیار مهم و باارزش است…