والدین عزیزی که قصد ثبت نام دارید، قبل از هر چیز با پروتکل های ما آشنا شوید و این قسمت را بخوانید، روی ادامه مطلب کلیک کنید

قبل از این که با آموزش های ما، کلاس های فوق برنامه، کتاب های تخصصی کودکان، چاشت و تغذیه ای که به بچه ها میدهیم یا محیط و پرسنل آشنا شوید، این قسمت را چک کنید تا متوجه شوید برای اینکه بچه ها دچار بیماری نشوند و همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود چه می کنیم و چه امکانات ‌و تجهیزاتی تدارک دیده ایم؟

همه این تجهیزات و هزینه ها، این پروتکل ها ، سخت گیری ها و رعایت بهداشت و وسواس پرسنل اختر، فقط و فقط برای حفظ سلامت فرزندان عزیز شماست.
زیرا آن ها لایق بهترین ها هستند.

ما از سال گذشته برای هر کلاس یک سیستم تهویه هوای هپا و همینطور لامپ های ضدعفونی و ایزولاسیون UVC تهیه کرده ایم.
یعنی علاوه بر اینکه کلاس ها دارای اسپلیت هستند و در زمستان مدام گرم شده و در تابستان توسط اسپلیت خنک می‌شوند ، یک فیلتر هپا نیز برای هر کلاس جهت زدودن هرگونه ویروس، میکروب و باکتری و حتی ذرات گرد و غبار در هوا گذاشته ایم.

همچنین تعداد بچه ها بسیار کم و کاملا خصوصی میباشد.

هر کلاس بعد از تعطیل شدن هر روز با لامپ UVC و اشعه مادون بنفش، میکروب زدایی شده و حتی اگر سرسوزنی در محیط باشد استریل می گردد.

همانطور که حتما میدانید این لامپ های uvc برای استریل کردن وسایل اتاق عمل در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

بنابراین هم خیال ما و هم خیال شما والدین عزیز از هر نظر راحت است.

از طرفی دمای بدن کودکان و اکسیژن خون و همچنین سلامت کلی آن ها هر روز چک می شود.

در پروفایل اپلیکیشن فرزندتان نیز به غیر از گزارش روزانه فعالیت ها و آموزش ها، چاشت و عکس ها، این مسئله یعنی دمای بدن و اکسیژن خون همان روز برای شما هر روز از طرف مربی نوشته خواهد شد.

بچه ها هنگام ورود به مرکز هر روز از دستگاه ضدعفونی عبور می‌کنند. دست ها، کف پا و کفش و لباس آن ها با بخور سرد ضدعفونی و پاکسازی می‌گردد.

همه بچه ها ماسک می‌زنند و دو بار در طول مدت زمانی که هر روز در مهد هستند ماسک خود را با نظارت مربی برمی‌دارند.
یک بار موقع چاشت
و یک بار موقع آفتاب گرفتن و بازی روی بالکن…

ماسک زدن کودکان جهت پیشگیری از هر گونه بیماری و رعایت بهداشت شخصی و گروهی، بسیار موثر و خوب بوده زیرا در دو سال گذشته، با وجود این ماسک ها و همچنین رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت، اصلا مورد بیماری و سرماخوردگی نداشتیم.
مواردی هم که بوده و اگر کودکی به صورت طبیعی دچار سرماخوردگی میشد تا بهبود کامل باید در منزل مانده ، تا دوران بهبود کامل شود و سپس با تائید پزشک و گواهی صحت سلامت به مهد می‌آمد.

بنابراین سلامت کلی بچه ها هر روز دم در مرکز و توی کلاس توسط مربی چک می‌شود.

باید در نظر داشته باشید که اگر فرزندتان کوچکترین علائم آب ریزش بینی، عطسه، سرفه یا سرماخوردگی دارد به هیچ عنوان نمی توانیم اجازه ورود به مرکز و کلاس را به او بدهیم

لازم به ذکر است که پذیرش کودکان در مرکز اختر با کپی از کارت واکسیناسیون والدین صورت پذیر است.

پدر و مادر باید حتما واکسن کووید ۱۹ را زده باشند.

نکته مهم آخر ؛
والدین باید در هنگام رساندن فرزند خود به مهد اختر و یا موقع برگشت و تحویل او، حتما از ماسک استفاده کنند.
یعنی پدر یا مادر و یا هر فردی که به دنبال کودک میاید یا او را می رساند، باید دم درب پژوهشکده ماسک بر صورت داشته باشد و همچنین فاصله فیزیکی با مابقی والدین و مخاطبان را حفظ کنند.

این مسئله یکی از قوانین و استاندارهای مهم این مرکز می‌باشد.

لطفا در هنگام تصمیم گیری برای ثبت نام، تمامی این موارد را مطالعه کرده و مدنظر قرار دهید.

برای ما بسیار مهم است که هم پدر و هم مادر، جهت ثبت نام فرزند خود در این مرکز با توجه به حساسیت ها و استانداردهای خاص ما، رضایت کامل داشته باشند.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. “Everything is very open with a really clear explanation of the challenges. It was truly informative. Your website is very helpful. Thanks for sharing!}” visit site

دیدگاهتان را بنویسید